Un avort poate sa tripleze sansele de a face cancer la san mai tarziu in viata. Acest lucru este sustinut de cercetatorii de la Universitatea Colombo din Sri Lanka.

Acestia au urmarit cum alaptatul poate sa protejeze o femeie de a face aceasta boala care o poate omori. Cand continuau cercetarile au descoperit ca cel mai mare factor de risc pentru aceasta boala este avortul. Alti factori includ stabilirea menopauzei si fumatul.

A fost cel de-al 4-lea studiu care a aratat legatura dintre avort si cancer in ultimele 14 luni. Studiile anterioare din China, Turcia si Statele Unite au avut aceleasi rezultate. Insa, legatura dintre avort si cancerul de san este inca atacabila. Merita insa sa risti?

Trebuie sa fii logat pentru a posta un comentariu!
musthave
Autentificare
Email/Username:
Parola:  
articole_noi